שר הביטחון על הפיגוע: "נלמד את האירוע לעומקו"

איתי גדסי No Comments on שר הביטחון על הפיגוע: "נלמד את האירוע לעומקו"

שר הביטחון בני גנץ התייחס בפתח ישיבת סיעת המחנה הממלכתי לפיגוע שארע הבוקר באריאל: "מחזק את ידי הכוחות שנטרלו אות המחבל שהיה בעל היתר שהייה בישרראל. אנחנו נלמד את האירוע לעומקו. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות, ולהתפלל לרפואת הפצועים".

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס היום (ב'), בישיבת סיעת המחנה הממלכתי לאירועים שעל סדר היום, ובראשם הפיגוע הרצחני באריאל.

"המערכה והמאמצים הביטחוניים נמשכים כל העת, ואנחנו המנהיגים צריכים להמשיך לשים את הביטחון של אזרחי ישראל כל העת לנגד עיננו. צה"ל וכלל כוחות הביטחון ממשיכים בפעילות הנחושה מול הטרור – בהתקפה בעומק השטח, ובהגנה בתפר ובצירים" פתח גנץ.

"בתקופה האחרונה נמנעו וסוכלו עשרות רבות של פיגועים. אנחנו נמשיך לפעול ביוזמה, באחריות ובמקצועיות. נבוא חשבון עם כל מי שלקח חלק בפעולות טרור. נעשה כל מה שיידרש כדי למנוע פגיעה באזרחי ישראל".

"המחבל שהיה בעל היתר לעבודה – קטל חיים באכזריות בלתי נתפסת. טוב שהוא נוטרל ואני מחזק את ידי הכוחות שנטרלו אותו. אנחנו נלמד את האירוע לעומקו. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות, ולהתפלל לרפואת הפצועים" סיכם גנץ.

בנושא החקירה על שירין אבו עקאלה אמר גנץ: "צה"ל ביצע תחקיר מקצועי ואף שיתף בו את האמריקאים באופן מלא. ברור מעל לכל ספק שמדובר היה בזירת קרב קשה, שנורו מאות כדורים לעבר חיילי צה"ל, ושלא הייתה כל כוונה לפגוע בשירין. התחקירים של צה"ל הם יסודיים ומעמיקים – ואין שום סיבה לפתוח בחקירה חיצונית. אנחנו לא נשתף פעולה עם חקירה כזו, ונמשיך לפעול מול הטרור בנחישות, לגבות את חיילי צה"ל, ולהקפיד על טוהר הנשק".



0 תגובות